Тестування


Тести з інформатики


5 клас


6 клас


7 клас


8 клас


9 клас


10 - 11 клас


Тести з фізики




LearningApps




Відповіді до тестування для 5 класу по темі:

 "Алгоритми. Способи подання алгоритмів"

Усі відповіді на запитання взяті з ваших підручників.
1. Команда - це...
      вказівка виконавцеві виконати певні дії.
2. Команда виконавцю може подаватися...
      спонукальними реченнями, звуковими сигналами, світловими сигналами, жестами,
      натисканням на кнопку.
3. Система команд виконавця...
      це команди, які розуміє та може виконати виконавець.
4. Алгоритм - це...
      послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати.
5. Програми виконують ...
      комп'ютери.
6. У чому полягає словесний спосіб подання алгоритму?
      Його команди записуються у вигляді спонульних речень у певному порядку.
7. У чому полягає графічний спосіб подання алгоритму?
      Наприклад, у вигляді блок-схеми.
8. У чому полягає подання алгоритму звуковими сигналами?
      Послідовністю звукових сигналів, наприклад, дзвінків.
9. Що є характерним для лінійних алгоритмів?
       Команда виконується лише один раз та кожна наступна команда виконується після
       завершення попередньої.
10. Як називається виконавець в середовищі програмування Scratch?
       Спрайт (стандартний спрайт - Рудий кіт)

Відповіді до тестування для 6 класу на тему:

 "Об'єкти та події"

Усі відповіді, на запитання, взяті з в ваших підручників.
1. Що таке об'єкт?
     Об'єкт - це те, що може сприйматися як єдине ціле, відокремлене від іншого.
2. Властивість об'єкта має ...
      назву та значення.
3. Які бувають властивості об'єктів?
      Кількісні та якісні.
4. Об'єкт, що є складовою певної комп'ютерної програми - це ...
      програмний об'єкт. Наприклад, кнопка, прапорець, спрйт і т.д.
5. Як називається виконавець в середовищі програмування Scratch?
      Спрайт.
6. Що з поданого є властивостями об'єкта - риба?
      Забарвлення плавців та розмір.
7. Що з поданого є значенням властивості об'єкта - риба?
      Червоний.
8. Що є дією на подію об'єкта - риба "наближається хижак"?
      Пливти геть.
9. Що трапляється з об'єктом, коли настає подія?
      Виконується алгоритм.
10. Наведіть приклади подій, які можуть статися, з об'єктом "тенісний м'яч".
      Наприклад, м'яч торкається рокетки, м'яч торкається сітки і т.д.

Немає коментарів:

Дописати коментар