Тести з інформатики
5 клас
- Алгоритми. Способи подання алгоритмів - https://forms.gle/uULaUWrf9Xf8eAz2A
- ТА Мережеві технології та Інтернет - https://forms.gle/46CswMf6RLJ1orQQ7
- ТА Опрацювання текстових даних - https://forms.gle/VV8UFBJAZK9ehCgA6
- ТА Алгоритми та програми - https://forms.gle/RjSxRrtSTUqq1an96
6 клас
- Об'єкти та події - https://forms.gle/BnA3mkWwCxbv1FPg8
- ТА Комп'ютерна графіка - https://forms.gle/nRU6vH399eo4dp2S8
- ТА Комп'ютерні презентації - https://forms.gle/A8BXDrjQusg6S8U77
- ТА Алгоритми та програми - https://forms.gle/2hiow5EMWyvTx9Ye9
7 клас
- ТА Опрацювання табличних даних - https://forms.gle/gFbfzsFeuAyuY6g89
- ТА Служби Інтернета - https://forms.gle/mHmLfTigFrts53819
- Змінні. Присвоювання - https://forms.gle/6MD7Df9gVLgB5qEH7
- ТА Алгоритми та програми - https://forms.gle/xHZDL751rt5nTjXX8
8 клас
- Створення та захист проектів - https://forms.gle/L4kHU3VedQ71qFPg8
- ТА Створення та публікація веб-ресурсів - https://forms.gle/poqAqNDHfuYiUvtK9
- ТА Опрацювання текстових даних - https://forms.gle/45F8uUxGRGU5Y8jQ8
- ТА Опрацювання мультимедійних об'єктів - https://forms.gle/GBJzHH5TkKaTdWoCA
- Поняття об'єкту та методу. Текстове поле (Python) - https://forms.gle/xaUKBkN3jsyurT6N7
- ТА Алгоритми та програми (Python) - https://forms.gle/bpJ9WYz1JU1fzfyF9
- ТА Алгоритми та програми (Lazarus) - https://forms.gle/hU6Wq9ULfCvPfkg28
9 клас
- ТА З-D графіка - https://forms.gle/hBF2am41rybT6MRM8
- Масиви (Lazarus) - https://forms.gle/MrVPVDwgfsRykwKu7
- ТА Опрацювання табличних даних - https://forms.gle/N2KAJP3n8ent3Yc6A
10 - 11 клас
- ТА Інформаційні технології в суспільстві - https://forms.gle/MPuFKnRYWjy8Vgev6
- ТА Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних - https://forms.gle/WBvHohzUueCvgeib8
Тести з фізики
- Електричний струм в металах - https://forms.gle/d3mTChkYTW3sNrHK7
- Робота і потужність електричного струму - https://forms.gle/7bgrsG1au7iLngjz9
- Електричний струм в різних середовищах - https://forms.gle/hKjgRmyCmFo5KGBg7
- Паралельне з'єднання провідників - https://forms.gle/PipheiQud9ExM8TN8
LearningApps
- Вправа-Шкала часу: "Найнебезпечніші віруси" - https://learningapps.org/watch?v=pn7mztqpj22
- Кросворд "Безпечний Інтернет" - https://learningapps.org/watch?v=p1coqw06c22
- Вправа-Знайди слова: "Безпечний Інтернет" - https://learningapps.org/watch?v=papfhsgz322
- Вправа-Класифікація: "Безпека в Інтернеті" - https://learningapps.org/watch?v=p6asa7enc21
- Вправа: "Носії повідомлень" - https://learningapps.org/watch?v=p93apxes321
Відповіді до тестування для 5 класу по темі:
"Алгоритми. Способи подання алгоритмів"
1. Команда - це...
вказівка виконавцеві виконати певні дії.
2. Команда виконавцю може подаватися...
спонукальними реченнями, звуковими сигналами, світловими сигналами, жестами,
натисканням на кнопку.
3. Система команд виконавця...
це команди, які розуміє та може виконати виконавець.
4. Алгоритм - це...
послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати.
5. Програми виконують ...
комп'ютери.
6. У чому полягає словесний спосіб подання алгоритму?
Його команди записуються у вигляді спонульних речень у певному порядку.
7. У чому полягає графічний спосіб подання алгоритму?
Наприклад, у вигляді блок-схеми.
8. У чому полягає подання алгоритму звуковими сигналами?
Послідовністю звукових сигналів, наприклад, дзвінків.
9. Що є характерним для лінійних алгоритмів?
Команда виконується лише один раз та кожна наступна команда виконується після
завершення попередньої.
10. Як називається виконавець в середовищі програмування Scratch?
Спрайт (стандартний спрайт - Рудий кіт)
Відповіді до тестування для 6 класу на тему:
"Об'єкти та події"
Усі відповіді, на запитання, взяті з в ваших підручників.1. Що таке об'єкт?
Об'єкт - це те, що може сприйматися як єдине ціле, відокремлене від іншого.
2. Властивість об'єкта має ...
назву та значення.
3. Які бувають властивості об'єктів?
Кількісні та якісні.
4. Об'єкт, що є складовою певної комп'ютерної програми - це ...
програмний об'єкт. Наприклад, кнопка, прапорець, спрйт і т.д.
5. Як називається виконавець в середовищі програмування Scratch?
Спрайт.
6. Що з поданого є властивостями об'єкта - риба?
Забарвлення плавців та розмір.
7. Що з поданого є значенням властивості об'єкта - риба?
Червоний.
8. Що є дією на подію об'єкта - риба "наближається хижак"?
Пливти геть.
9. Що трапляється з об'єктом, коли настає подія?
Виконується алгоритм.
10. Наведіть приклади подій, які можуть статися, з об'єктом "тенісний м'яч".
Наприклад, м'яч торкається рокетки, м'яч торкається сітки і т.д.
Немає коментарів:
Дописати коментар