30 жовтня діти 8А класу Дальницького ліцею долучився до відзначення тижня фінансової грамотності та прийняли участь у Всеукраїнському вебінарі "Як реклама змушує нас купувати" від головного експерта управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Вікторії Ролік.
Діти дізналися: психологію ухвалення людиною рішення купувати чи ні; фактори, які впливають на сприйняття споживачами ціни товару; секрети впливу маркетологів на покупців; прийоми відомих виробників для просування власних брендів. Розібралися з прийомом "ефект приманки" та проаналізували парадокси сприйняття людиною товарів.
Щиро вдячні Національному банку України за цікавий захід.
#ТижденьЗаощаджень2025
Немає коментарів:
Дописати коментар