четвер, 30 жовтня 2025 р.

Тиждень фінансової грамотності

 30 жовтня діти 8А класу Дальницького ліцею долучився до відзначення тижня фінансової грамотності та прийняли участь у Всеукраїнському вебінарі "Як реклама змушує нас купувати"  від головного експерта управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Вікторії Ролік.

 Діти дізналися: психологію ухвалення людиною рішення купувати чи ні; фактори, які впливають на сприйняття споживачами ціни товару; секрети впливу маркетологів на покупців; прийоми відомих виробників для просування власних брендів.  Розібралися з прийомом "ефект приманки" та проаналізували парадокси сприйняття людиною товарів. 

Щиро вдячні Національному банку України за цікавий захід.

 #ТижденьЗаощаджень2025



Немає коментарів:

Дописати коментар