16 березня
|
1. Підготовка та
проведення майстер-класа для вчителів «Створення хмаринок слів»
2. Он-лайн консультація батьків про запровадження
дистанційної форми навчання учнів , та методи його впровадження.
3.
Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
4.
Підготовка і розміщення матеріалів для учнів
під час дистанційного навчання.
|
17 березня
|
1.
Розміщення матеріалів з предмету інформатика
для учнів 5-11 класів та фізика - 8 класу в групах Viber.
2.
Консультації з батьками та учнями в телефонному
режимі.
3.
Допомога
колегам-вчителям під час реєстрації та створенні тестів на платформі «На урок» (https://www.youtube.com/watch?v=RPKrUFcO1so).
|
18 березня
|
1.
Оповіщення у групі Viber важливої інформації
для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
2.
Створення он-лайн тесту для учнів 8 класів з
інформатики на платформі «На урок».
3.
Надання консультативної допомоги педагогічним
працівникам та учням, щодо налагодження освітнього процесу в телефонному та
онлайн-режимі.
4.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно.
|
19 березня
|
1.
Створення он-лайн тесту для учнів 7 класу з
інформатики на платформі «На урок».
2.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно.
3.
Підготовка та надсилання матеріалу учням щодо Безпечної
поведінки в побутових умовах (https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY).
|
20 березня
|
1.
Створення он-лайн тесту для учнів 8 класів з
фізики на платформі «На урок».
2.
Встановлення,
навчання та організація дистанційного навчання за допомогою програми Zoom.
3.
Підготовка матеріалів для учнів під час дистанційного
навчання на наступний тиждень.
4.
Збір виконаних практичних завдань, відповідей
на тести учнями та виставлення оцінок.
|
23 березня
|
1.
Розміщення матеріалів для учнів під час дистанційного
навчання на цьому тижні.
2.
Он-лайн консультація вчителів, батьків та учнів
про запровадження дистанційної форми навчання за допомогою програми Zoom.
3.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
4.
Проведення он-лайн
уроків інформатики в 6 та 7 класах з використанням сервісу Zoom.
5.
Допомога та
пояснення учням 6 класу, як проходити тестування за допомогою Google-форм.
|
24 березня
|
1.
Проведення он-лайн
уроків інформатики в 5 класі з використанням сервісу Zoom.
2.
Допомога та
пояснення учням 5 класу, як проходити тестування за допомогою Google-форм.
3.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
4.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
25 березня
|
1.
Проведення он-лайн
уроків інформатики в 8 та 9 класах та фізики в 8 класах з використанням
сервісу Zoom.
2.
Допомога та
пояснення учням 8 класу, як проходити тестування за допомогою Google-форм.
3.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
4.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
26 березня
|
1.
Проведення он-лайн
уроків інформатики в 10 та 11 класах з використанням сервісу Zoom.
2.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
3.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
27 березня
|
1.
Збір виконаних практичних завдань, відповідей
на тести учнями та виставлення оцінок.
2.
Підготовка матеріалів для учнів під час дистанційного
навчання на наступний тиждень.
|
План роботи під час карантину з 30.03.2020 до 03.04.2020
30 березня
|
1.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
2.
Проведення
он-лайн уроків інформатики в 6, 7 та 8 класах з використанням сервісу Zoom.
3.
Допомога та
пояснення учням 6 класу, як працювати в он-лайн середовищі програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).
4.
Допомога та
пояснення учням 7 класу, як працювати в он-лайн середовищі програмування Python (https://ideone.com/).
|
31 березня
|
1.
Проведення
он-лайн уроків інформатики в 5 та
10 класах з використанням сервісу Zoom.
2.
Допомога та
пояснення учням 5 класу, як працювати в он-лайн середовищі програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).
3.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
4.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
01 квітня
|
1.
Проведення
он-лайн уроку інформатики в 9 класах та фізики в 8 класах з використанням
сервісу Zoom.
2.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
3.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
02 квітня
|
1.
Проведення
он-лайн уроку інформатики в 11 класі з використанням сервісу Zoom.
2.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
3.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
03 квітня
|
1.
Збір виконаних практичних завдань, відповідей
на тести учнями та виставлення оцінок.
2.
Участь у педраді «Атестація».
3.
Підготовка матеріалів для учнів під час
дистанційного навчання на наступний тиждень.
|
06 квітня
|
1.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
2.
Проведення
он-лайн уроків інформатики в 6, 7 та 8 класах з використанням сервісу Zoom.
3.
Допомога та
пояснення учням 7 класу, як працювати в он-лайн середовищі програмування Python (https://repl.it/languages/python3).
|
07 квітня
|
1.
Проведення
он-лайн уроків інформатики в 5, 10 та
11 класах з використанням сервісу Zoom.
2.
Допомога та
пояснення учням 5 класу, як працювати в он-лайн середовищі програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).
3.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
4.
Підготовка
матеріалів для дистанційних уроків.
|
08 квітня
|
1.
Проведення
он-лайн уроку інформатики в 9 класах та фізики в 8 класах з використанням
сервісу Zoom.
2.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
3.
Допомога та
пояснення учням 8 класу, як працювати в он-лайн середовищі тестування Google/Forms
|
09 квітня
|
1.
Проведення
он-лайн виховної години з учнями 5б класу «Правила техніки безпеки під час
канікул» (https://www.youtube.com/watch?v=REboKOgxOIw) з використанням сервісу Zoom.
2.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
|
10 квітня
|
1.
Збір виконаних практичних завдань, відповідей
на тести учнями та виставлення оцінок.
2.
Он-лайн консультація батьків про проходження дистанційної
форми навчання учнів, та методи її реалізації.
3.
Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо
виконання завдань дистанційно та контроль за виконанням завдань.
4.
Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools.
5.
Консультації вчителів, щодо організації
роботи на платформі e-schools
|
21 квітня
|
ü Підготовка матеріалів для дистанційних уроків.
ü Проведення он-лайн уроків інформатики в 5, 10 та 11 класах з використанням сервісу Zoom.
ü Пояснення учням 5 класу, як працювати в он-лайн
середовищі програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).
ü Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
|
22 квітня
|
ü Проведення он-лайн уроку інформатики в 9 та 8 класах та
фізики в 8 класах з використанням сервісу Zoom.
ü Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
ü Допомога та пояснення учням 9 класу, як працювати в
он-лайн середовищі програмування Python (https://repl.it/languages/python3).
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
|
23 квітня
|
ü Проведення он-лайн уроків інформатики в 6 та 7 класах з
використанням сервісу Zoom.
ü Допомога та пояснення учням 7 класу, як працювати в
он-лайн середовищі програмування Python (https://repl.it/languages/python3).
ü Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
|
24 квітня
|
ü Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок.
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
ü Участь у нараді щодо закінчення навчального року.
ü Підготовка матеріалів для дистанційних уроків на
наступний тиждень.
|
27 квітня
|
ü Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок.
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
ü Проведення батьківських зборів, з використанням сервісу
Zoom, щодо
організації закінчення навчального року.
ü Підготовка матеріалів для дистанційних уроків.
|
28 квітня
|
ü Проведення он-лайн уроків інформатики в 5, 10 та 11 класах з використанням сервісу Zoom.
ü Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
|
29 квітня
|
ü Проведення он-лайн уроку інформатики в 9 та 8 класах та
фізики в 8 класах з використанням сервісу Zoom.
ü Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
ü Допомога та пояснення учням 9 класу, як працювати в
он-лайн середовищі програмування Python (https://repl.it/languages/python3).
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
|
30 квітня
|
ü Проведення он-лайн уроків інформатики в 6 та 7 класах з
використанням сервісу Zoom.
ü Допомога та пояснення учням 7 класу, як працювати в
он-лайн середовищі програмування Python (https://repl.it/languages/python3).
ü Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок.
ü Робота з електронним журналом на платформі
e-schools.
ü Підготовка матеріалів для дистанційних уроків на
наступний тиждень.
|
04 квітня
|
Ø Проведення он-лайн уроків інформатики в 6, 7 та 8
класах з використанням сервісу Zoom.
Ø Допомога та пояснення учням 8 класу, як працювати в
он-лайн середовищі Google – документи.
|
05 квітня
|
Ø Проведення он-лайн уроків інформатики в 5, 10 та 11 класах з використанням сервісу Zoom.
Ø Допомога та пояснення учням 5 класу, як працювати в
он-лайн середовищі програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).
Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
|
06 квітня
|
Ø Проведення он-лайн уроку інформатики в 9 класах та
фізики в 8 класах з використанням сервісу Zoom.
Ø Допомога та пояснення учням 9 класу, як працювати з он-лайн середовищем ІТ-книга (http://itknyga.com.ua/).
Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
|
07 квітня
|
Ø Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок.
Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань.
Ø Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools.
|
08 квітня
|
Ø Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок.
Ø Он-лайн
консультація батьків про проходження дистанційної форми навчання учнів та контроль
роботи учнів за допомогою електронних щоденників.
Ø Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools.
Ø Підготовка матеріалів для дистанційних уроків.
|
12 квітня |
Ø Проведення он-лайн уроків інформатики в 5, 10 та 11 класах з використанням сервісу Zoom. Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань. |
13 квітня |
Ø Проведення он-лайн уроку інформатики в 9 класах. Ø Допомога та пояснення учням 9 класу, як працювати з он-лайн середовищем ІТ-книга (http://itknyga.com.ua/). Ø Проведення уроків в 8 класах. Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань. |
14 квітня |
Ø Проведення он-лайн уроків інформатики в 6 та 7 класах з
використанням сервісу Zoom. Ø Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок. Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань. Ø Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools. |
15 квітня |
Ø Методична робота у власному блозі (http://blinyaeva.blogspot.com/). Ø Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок. Ø Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools. Ø Підготовка матеріалів для дистанційних уроків. |
План роботи під час карантину з 18.05.2020 до 22.05.2020
18 квітня |
Ø Підготовка матеріалів для проведення дистанційних
уроків. Ø Проведення он-лайн контрольних уроків інформатики в 6,
7 та 8 класах з використанням сервісу Zoom та за допомогою Google-форм. Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань. Ø Збір
виконаних завдань та відповідей на тести з учнів та виставлення оцінок. |
19 квітня |
Ø Проведення он-лайн контрольних уроків інформатики в 5,
10
та 11 класах з використанням сервісу Zoom та за допомогою середовища ІТ-книга (http://itknyga.com.ua/). Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань. Ø Збір
виконаних завдань та відповідей на тести з учнів та виставлення оцінок. |
20 квітня |
Ø Проведення он-лайн контрольних уроків інформатики в 9
класах та фізики в 8 класах з використанням сервісу Zoom. Ø Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно та контроль
за виконанням завдань. Ø Збір
виконаних завдань та відповідей на тести з учнів та виставлення оцінок. |
21 квітня |
Ø Методична робота у власному блозі (http://blinyaeva.blogspot.com/). Ø Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок. Ø Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools. |
22 квітня |
Ø Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок. Ø Он-лайн
консультація батьків про проходження дистанційної форми навчання учнів та контроль
роботи учнів за допомогою електронних щоденників. Ø Робота з електронним журналом (виставлення
оцінок) на платформі e-schools. |
Немає коментарів:
Дописати коментар